maanantai 24. tammikuuta 2022

Tutustu hallituslaiseen ー Annina Palosuo

Moikka! 

Mä olen Annina, Legion tämänvuotinen varapuheenjohtaja ja hankintavastaava. Mun pääaine on hyvinvointioikeus, sillä tuo ”hyvinvoinnin” konsepti on mulle vielä 21 vuoden
jälkeenkin tuntematon. Noin vakavissaan hyvinvointioikeudessa mua kiinnostaa eniten sosiaalioikeus ja lapsioikeus.

Harrastan vähän kaikenlaista musisointia, ja erikoisvahvuuteni on unohtumaton versio My Heart Will Go On:ista nokkahuilulla. Mun toteemieläin on nelisormimangusti, sillä samaistun siihen, miten kuistilla ne näyttävät jatkuvasti olevan.

On super vaikea valita parasta opiskelijamuistoa, mutta ehdottomasti top 5:n sisältyy omien fuksisitsien siivous, sillä silloin pääsin luukuttamaan hittiputkea ensimmäistä kertaa ja maistamaan sitä hyvää opiskelijaelämää. Vastoin yleistä harhaluuloa tapahtumien jälkeinen siivoaminen voi olla yllättävän hauskaa! Outo fakta minusta hittiputkeen liittyen: vuoden 2021 Spotify Wrappedin mukaan kuuntelin hittiputken läpi yhteensä 83 kertaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti