keskiviikko 26. tammikuuta 2022

Tutustu hallituslaiseen ー Silja Viiansalo

Moikka moi!

Mun nimi on Silja Viiansalo ja oon 21-vuotias. Oon kotosin Kangasniemeltä, Etelä-Savosta ja lukion kävin Jyväskylässä. Valmistuin keväällä 2019 ylioppilaaksi ja pääsin suoraan opiskelemaan Itä-Suomen yliopistoon ruotsin kieltä. Samalla aloin suorittamaan oikeustieteen opintoja sivuaineena ja keväällä 2021 hain opiskelemaan tähän tutkintoon.

Tällä hetkellä opiskelen pääaineena hyvinvointioikeutta ja sivuaineena hallinto-oikeutta. Ruotsista tulee mulle myös yksi sivuaine ja lisäksi opiskelen saksaa. Parhaat opiskelijamuistot on ehdottomasti fuksiviikot kokonaisuudessaan sekä vuosijuhlat ja sillis!

Vapaa-ajan vietän melko pitkälti neuloosin ja netflixin parissa. Soitan myös pianoa kuin Mozart (kidding) ja ulkoilen erityisesti meidän perheen kahden Bichon Frisén kanssa. Vietän myös mahdollisimman paljon aikaa ystävieni kanssa! Weird fact: opiskelen myös isännöitsijäksi tällä hetkellä.

Horoskoopiltani olen leijona ja sen kyllä moni huomaa sanomattakin. Tyypilliseen tapaan olen siis erittäin kunnianhimoinen, päämäärähakuinen ja muutoinkin suorittajatyyppi, joka viettää elämänsä keikkuen burnoutin rajoilla (heh). Toimin tänä vuonna Legio Ostiensis ry:n edunvalvontavastaavana, eli muhun voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä ainejärjestön ja laitoksen toimintaan liittyen!

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti