torstai 27. tammikuuta 2022

Tutustu hallituslaiseen ー Elli Penttilä


Helou! Olen Elli Penttilä, 22-vuotias kolmannen vuoden legiolainen. Tänä vuonna toimin hallituksessa toisena yritys- ja yhteistyövastaavana, ja odotankin innolla tapahtumarikasta ja tehokasta hallitusvuotta! Pääaineenani luen hallinto-oikeutta, ja sivuaineina siviilioikeutta sekä lainsäädäntötutkimusta. Erityisen kiinnostunut olen lasten oikeuksista.

Opiskelun ja töissä käynnin ohella käyn säännöllisesti kuntosalilla ja luen paljon kirjoja, muitakin kuin lakikirjoja siis :D Toteemieläimeni on ehdottomasti apina, ja horoskoopiltani olen kalat. Näillä eläimillä ei liene yhteyttä toisiinsa, mutta luonteeltani olen kyllä horoskooppini mukainen, romanttinen haaveilija nimittäin. Outona faktana itsestäni voisin mainita sen, että minulla on pakkomielle palauttaa kaikki opiskelutehtävät ynnä muut mieluiten vähintään viikkoa ennen deadlinea. Paras opiskelijamuisto on ehdottomasti omien fuksiviikkojen lisäksi tuutorisyksy, minkä ansioista päädyinkin myös hakemaan hallitukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti