perjantai 28. tammikuuta 2022

Tutustu hallituslaiseen ー Nea Hakulinen

Moikka,

Mun nimeni on Nea Hakulinen. Olen 23-vuotias, horoskoopiltani härkä ja sielunmaailmaani parhaiten kuvaa varmaan laiskiainen, vaikka toteemieläimeksi pitäisikin Legion jäsenenä sanoa Manipulu. Opiskelen kolmannen vuoden opintoja Itä-Suomen yliopistossa, sillä ensimmäisen vuoden suoritin avoimessa yliopistossa. Pääaineeksi olen valinnut hyvinvointioikeuden, josta muutaman vuodatetun tuskan kyyneleen jälkeen sain tehtyä kandidaatin työn viime syksynä. Sivuaineena vaihtelevasti opiskelen hallinto-oikeutta ja siviilioikeutta. Tällä hetkellä toimin Legion hallituksessa toisena tiedotusvastaavana. Tätä ennen olin vuoden tapahtuma- ja liikuntavastaavana.

Hyviä opiskelija muistoja on monia, joten niistä parhaan valitseminen on vaikeaa. Ehkä itselleni merkittävin tapahtuma on kuitenkin parhaillaan menossa, sillä olen tällä hetkellä vaihdossa Ruotsissa. Minun vaihtokokemuksiani on pystynyt tämän viikon aikana seuraamaan ueflawschoolin Instagramin puolella 😉

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti